Skip to main content
Planificación e factibilidade

Planificación e factibilidade

Planificación e factibilidade

O sistema ferroviario é un factor crave na actual rede loxística global, en estreita relación co sistema portuario. Estas infraestruturas requiren un proceso de planificación previo no tempo anticipándose á demanda. Debido á rixidez destes investimentos obriga á toma de decisións acertadas na planificación das mesmas. Así mesmo, o transporte masivo de viaxeiros en contornas urbanas e interurbanas é un elemento crave do desenvolvemento  sostible destes territorios.

Antea Group España & Latinoamérica conta con experiencia na planificación ferroviaria e capacidade para o desenvolvemento de solucións tanto para pasaxeiros como para mercadorías. Cabe destacar varias referencias no estudo de solucións para a conectividade ferroviaria con espazos loxísticos como son portos e outros centros de transporte nos que levar a cabo a intermodalidade.

Proxectos destacados

alt-text

España

ESTUDO INFORMATIVO DO EIXO ATLÁNTICO DE ALTA VELOCIDADE, TRAMO VILAGARCÍA-PADRÓN EN PONTEVEDRA E A CORUÑA (ESPAÑA). 26 KM ǀ 3,98 KM TÚNEL ǀ 3,63 KM VIADUTOS ǀ 250 KM/ H VELOCIDADE MÁXIMA ǀ INVESTIMENTO: 238 MM € - 250 MM USD - 2002.
alt-text

México

APOIO TÉCNICO NA LICITACIÓN PÚBLICA INTERNACIONAL ABERTA PARA A ELABORACIÓN DO PROXECTO EXECUTIVO, SUBMINISTRACIÓN DE MATERIAIS E CONSTRUCIÓN D PLATAFORMA E VÍA DO TREN MAYA TRAMO 1, 2 E 3 (MÉXICO). 614 KM ǀ 160 KM/ H VELOCIDADE MÁXIMA ǀ 33 VIADUTOS ǀ 146 PASOS VEHICULARES.
alt-text

Uruguai

ESTUDO DE FACTIBILIDADE TÉCNICA, ECONÓMICA E FINANCEIRA DA INFRAESTRUTURA DE TRANSPORTE E LOXÍSTICA DE ACCESO FERROVIARIO Á ZONA PORTUARIA DE MONTEVIDEO (URUGUAI). 52 KM VÍAS FERROVIARIAS PROXECTADOS ǀ INVESTIMENTO: 306 MM USD - 2015.
alt-text

Portugal

PROXECTO DE EXECUCIÓN E ESTUDO DE IMPACTO AMBIENTAL DA MELLORA DA CAPACIDADE FERROVIARIA NA LIÑA DE LEIXÕES NA NOVA TERMINAL INTERMODAL EN GRANDE PORTO (PORTUGAL). 17,76 KM ǀ INVESTIMENTO: 23,75 MM € - 26 MM USD - 2020.
alt-text

España

ESTUDO INFORMATIVO DE ACCESOS FERROVIARIOS DE AMPLIACIÓN DO PORTO DE FERROL (ESPAÑA). 6,7 KM ǀ 1 TÚNEL DE 5,5 KM ǀ 1 VIADUTO DE 340 M ǀ INVESTIMENTO: 107 MM € - 145 MM USD - 2004.
alt-text

España

ESTUDO INFORMATIVO DO ACCESO FERROVIARIO Ao PORTO EXTERIOR DA CORUÑA EN PUNTA LANGOSTEIRA (ESPAÑA). 9 KM ǀ 3 TÚNELES DE 2,3 KM EN TOTAL ǀ INVESTIMENTO: 113 MM € - 150 MM USD - 2012.
alt-text

México

ESTUDO DE VIABILIDADE TÉCNICO – FINANCEIRO DO PROXECTO DE CORRECCIÓN DE 56 KM DE CURVATURA E PENDENTE, E REHABILITACIÓN DE 146 KM DE VÍA FÉRREA, ASÍ COMO CONEXIÓN Ó PORTO DE SALINA CRUZ NA LIÑA Z (TRAMO MEDIAS AUGAS – UBERO) NO ESTADO DE OAXACA, ZONA DO ISTMO DE TEHUANTEPEC (MÉXICO). 146 KM ǀ INVESTIMENTO: 786,6 MM MXN – 37,8 MM USD - 2020.

Esta página web usa cookies

Seleccione el tipo de cookie que desea aceptar

More information