O tramo rehabilitado discurre entre Medias Augas e Ubero, Estados de Veracruz e Oaxaca.
Estados de Veracruz e Oaxaca (Estados Unidos Mexicanos).
Como parte do programa do Corredor Multimodal Interoceánico do Istmo de Tehuantepec, implementado polo goberno de México para promover o desenvolvemento económico na rexión, modernizouse a vía do ferrocarril do Istmo de Tehuantepec para competir con custos e tempos fronte a outras opcións de transporte, buscando beneficiar principalmente á poboación dos estados de Oaxaca e Veracruz mediante o incremento de emprego.
No ano 2020 Antea Group México foi designado como enxeñeiro independente por parte do fideicomiso de administración do proxecto para realizar o seguimento técnico da rehabilitación da liña ferroviaria do Istmo de Tehuantepec entre as localidades de Medias Augas e Ubero. Trátase dunha vía sen electrificar de ancho internacional (1.435 mm), cunha lonxitude aproximada de 40 km.
O investimento deste proxecto é próxima aos 40 millóns de dólares, destinados á corrección do aliñamento vertical da vía, a rehabilitación das obras de drenaxe transversal, a formación de pedrapléns para a estabilización do terreo, a substitución de toda a superestrutura (riels e durmentes) e a colocación da sinalización necesaria, así como a rehabilitación da estación de Medias Augas e dos patios ferroviarios de Medias Augas e Coatzacoalcos.