Cun investimento próximo aos 400 millóns de dólares este proxecto implementará un sistema eléctrico de transporte de pasaxeiros de 18 km de lonxitude, entre a estación terminal Santa Martha, na Cidade de México, e a estación terminal Chalco, no Estado de México.
ICEACSA México resultou adxudicataria do contrato de supervisión do proxecto executivo e da construción do trolebús Chalco – Santa Marta en consorcio con ORVA Enxeñería.
Mediante a construción desta infraestrutura o Goberno do Estado de México, a través do Sistema de Transporte Masivo e Teleférico do Estado de México (SITRAMyTEM) da Secretaría de Movilidad, atenderá a demanda existente de viaxes na Zona Metropolitana do Valle de México mediante unha alternativa de transporte eficiente, sustentable, segura, áxil e de calidade, que permitirá diminuír os custos xeneralizados de viaxe, así como reducir os tempos de traslado dos usuarios.
Esta nova ruta de transporte discorrerá sobre un viaduto elevado, de estrutura mixta, nunha lonxitude aproximada de 6 km. O resto terá unha plataforma reservada de sección variable, ata un máximo de 14 metros. Contará con 2 estacións terminais e 13 estacións intermedias, 3 elevadas e 10 a nivel de superficie.
Con esta adxudicación ICEACSA México reforza a súa experiencia en supervisión, vixilancia, vixilancia e control da construción de infraestruturas de transporte masivo de viaxeiros, tendo en conta que xa ten en operación a extensión do BRT Transmilenio en Bogotá desde a Rúa 22 en Soacha ata o sector do Ático.