O proxecto comprende a construción, mellora e rehabilitación de 310 km das vías do Val do Cauca e Cauca.

Val do Cauca (Colombia).

A Axencia Nacional de Infraestrutura (ANI) anuncia o inicio da fase construción do proxecto de Quinta Xeración (5G) Nova Malla Viaria do Val do Cauca, accesos Cali e Palmira, a cal foi concesionada pola mesma entidade.

A Nova Malla Viaria do Val do Cauca, accesos Cali e Palmira, foi o primeiro proxecto das Concesións do Bicentenario e primeira onda de 5G en ser adxudicado.

O proxecto, estruturado para a Axencia Nacional de Infraestrutura (ANI) por Antea Group Colombia e Bonus Banca de Investimento, foi adxudicado en maio de 2021 e en setembro de 2022 alcanzou o fito do peche financeiro que aseguraba os recursos para a fase de construción. Trátase dunha concesión viaria de 310 km e os sponsors son Patria e Grupo Mercantil Colpatria.

Antea Group Colombia adiantou a debida dilixencia técnica, ambiental, social e predial sobre a malla viaria existente, os estudos de demanda con 8 peaxes existentes, os estudos de factibilidade para rehabilitar e actualizar a rede viaria e a construción e ampliación de varios tramos e interseccións. Así mesmo, Antea Group Colombia apoiou as consultas previas e acompañou o proceso de aprobación e contratación da APP. Esta xeración de concesións enfoca estratexias de sustentabilidade, con especial énfase no medio ambiente, cambio climático e comunidades.

Entre outras obras, o proxecto contempla solucións viarias nos accesos a Cali, a prolongación da Avenida Bicentenario desde Cali ata Jamundí, a solución viaria de Sameco e a construción de dúas pontes vehiculares sobre o río Cauca, unha entre Jamundí e Villa Rica e outra entre Cali e Yumbo. O fin último dos traballos é a mellora de conectividade entre os municipios do centro do Val do Cauca e do norte do Cauca e a seguridade viaria, así como a redución os tempos de desprazamentos e custos para os usuarios.

O proxecto abarca a construción de 15,8 km de nova vía e a construción de 12,6 km de nova segunda calzada. Tamén a posta a punto e rehabilitación de 287 km de corredores existentes. Proxéctase que a duración das obras sexa de 48 meses, cun investimento estimado de 4,3 billóns de pesos (885 Millóns de USD en cifras de 2022).